maanantai 1. marraskuuta 2010

HALOOJAAA

Aattelin nyt jotenki paivittaa tata.. mm en tiia mita kaikkee sekavaa tanne pistan..oon ollu niin laiskana kirjottaas SORRI.. kaikki ihmiset jotka haluutte kuulla musta melkeen parempi laittaa s-postii tai jutella ku palaan.. no nyt kuitenkin yritan jotain tasssa tiivistettyna kirjoittaa.

sillon viimeks kun kirjoitin mulla oli vasta alkamassa ongelmat perheen kanssa joista kootui sitten niin paljon vaikeuksia etta vaihdoin perhetta heinakuun lopulla.. onneks se kaikki nyt ohi. Nykyinen perhe on yhden luokkatoverin perhe, he asuvat vahan kauempana keskustasta ja totta tosiaan ihanassa paikassa ihan vuoren juurella, se vaan etta sinne on tooosi vaikea ppaasta, varsinki ku mun onneks reitti jota mennaan kotiin on tukossa koska pari kuukautta sitten kaatui silta.. tavallaan onneks etta sita ei oo se oli sellain kamala riippu silta mika oli 50v vanha ja aina naris sita ylitteassa. tayty aina rukoilla ettei tapahtuis mitaan. nytten siis taytyy menna toiselta puolelta kotiin josta tulee ainaki sellaset 4km lisaa matkaa? ellei sit mee kavellen joen yli joka onnistuu vaan jos ei tulvi.
No mutta naa nyt on pikku juttuja taa perhe nimittain on ihan super rentoja ja ma saan melkeen mihin vain luvan ja heilla on muhn luottamusta mika on tosi jees verrattuna aikasempaan perheeseen.. nyt tunnen itseni paljon itsenaisemmaks :)
Se vaan etta tassa ihan viime viikkoina on alkanu tulee ongelmia tan host-siskon kanssa. tai no en tieda vaikuttaa enemman etta hanella on ongelmia ja mina olen ensimmainen ihminen jolle han niistaa raivaa? vaikken ole syypaa mihinkaan..:( ja mua harmittaa se koska ainut mita ma yritan on hyva hanta kohtaa ja olla ystavallinen? en kai voi muuta kun olla karsivallinen ja olla valittamatta niin paljon sen mielialan vaihdoksista? nimittain hanen valit minun kanssa vaihtuu joka hetki; surullinen, iloinen, hullu tai vihanen? en oikeen osaa miten suhtautua haneen valilla.. ja viela kun han on sellainen ihminen jonka kanssa naista ongelmista ei voi puhua ainakaan mun tilanteessa koska han ei aio myontaa yhtaan mitaan. mua hramittaa tavallaan hanen puolesta koska loppujen lopuksi sen on van hallaa hanelle.. toiv taa kaikki jarjestyy.
Olimme luokkalaisten kanssa nyt viime viikonloppuna pitkasta aikaa rannalla..5 tahden hotelissa tuli kylla nautittua. Hoteli ja ruoka ja kaikkin maistua sai syoda ja juoda niin paljon kun jaksoi. Onneksemme ei satanutkaa juuri ollenkaa ja tuli rusketuttua kivasta vaikkei ranta muuten ollutkaan kovin kaunis onneks hotelissa altaat.
Nyt tassa on enaan taa marraskuu koulua jalella joka enemmanki tarkeaa naille joiden taytyy paasta lapi loppukokeista, joten mulle ei oikeestaan ole paljoa tehtavaa siella, onneks..
Ja joulukuussa haluan matkustella ja tutustua moniin pakkoihin jos mahdollista. Tassa nyt 10 viikkoa jalella.. ei oikein uskois etta vuosi menee niin nopeasti?
Tulee olemaan niin hullua palaaminen.. mieliala ihan ristissa koska toisinaan niinkuin tanaan on tullu kauhea ikava rakkaita suomessa ja semmonen ja etta haluan jo takas arkeen ja helppoon elamaan.. mutta toisaalta en osaa ajatella tai kuvitella jattaa kaikkia tanne varsinkaa Roylania kaikki tulee olemaan tosi rankkaa siina nahden.. olen yritannyt jo totutella asiaa ettei se tulisi niin shokkina ja ajatella palaamisen positiivisia puolia :) kylla se tasta nyt vaan taytyy nauttia kunnolla loppu aika!
Heips koitan jaksella ja muistaa paivitella edes jotain. kyselkaa multa lisaa detalleja.. ja sori jos mun suomi on ihan outoa en loyda sanoja. yrittakaa ymmartaa
chao

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti